lørdag den 31. januar 2015

Fodboldkage til Emil

Emil ønskede sig en fodboldkage til sin fødselsdag. Min veninde ringede forleden og spurgte om jeg ville hjælpe, for hun kunne ikke selv nå det.
Min tid var også lidt knap, men en hurtig kage, kunne jeg godt nå, så her til formiddag kom hun og Emil og hentede denne kage, som skulle spises sammen med 15 andre drenge, og det var en glad dreng, der kunne tage kagen med hjem.

 
Det er en simpel chokoladekage uden fyld, der er smurt med et tyndt lag IMBC og overtrukket med fondant.
Logoet har jeg købt mig til - havde lige forhørt mig forinden, så jeg ikke købte noget med det "forkerte hold", og lavet en perlebort af RI omkring det. Navnet og de halve fodbolde er lavet af fondant - jeg har anvendt en udstikker til boldene. Kant og underlag for bolde er grøn RI.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar